Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Však to píše chlap - Vlasta Hurtů alis Aleš Hodina z psychopatické stridavky.cz ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jsem v letu proběhla Váš blog...to není možné, to musí psát nějaký chlap! ;-D

5 0
možnosti
Foto

No tak vítejte do rodiny těch, co si toto myslí... Možná mám v něčem trochu jiné názory, než některé ženy, ale chlapem bych být nechtěla ;-) Každý je ovlivěný asi hlavně tím, čím si prošel... Pokud jde o péči o děti po rozvodu, tak sama rozvedená nejsem, ale vidím jak se říká "z první ruky" z chlapského i ženského úhlu pohledu tyto příšerné porozvodové tahanice o děti kolem sebe stále, bohužel i v rodině...  Jednoduše - hlavně kvůli hrozným zkušenostem svých milovaných starších sourozenců (bratra a sestry) jsem se začala o tyto věci více zajímat a jako řešení sice ne zcela ideální, ale přece jen nejlepší se mi jeví "zlatá střední cesta"...

0 3
možnosti
Foto

Tedy paní Hurtová, já mám taky raději chlapy než ženské, ale kam se na Vás hrabu...;-D

4 2
možnosti
Foto

Vidím, že když někdo připomene úpadek mravů, ze strany některých diskutujících to vypadá, jako by jim bylo šlápnuto na kuří oko :)

2 11
možnosti

Sice jsem se v této diskuzi dosud nezapojovala, ale přesto bych se k vaší tezi přihlásila dobrovolně. Nějak na těch dávných "mravech", jejichž úpadek je připomínán, neshledávám nic úžasného, takže ano - mně by tím na kuří oko šlápnuto bylo. :-)

9 2
možnosti

Ac Jitus nevnimam jako nejakou skvelou zenskou (ostatne nejsem jeji kamaradka), tak vas clanek je opet takovy, jaky tvorite z bulvarnich clanku, z jedne vety vyzdimate pribeh, ktery jste vycetla jen vy, je to podobne jako byste vestila z kristalove koule. Zase to musite pretocit na neco jineho, hurtovskeho. Rv

12 2
možnosti
Foto

Nic nevěštím... Jen reaguju, proto cituju věty, které mi v textu celkem vadily, do diskuse by se mi to vše opravdu nevešlo a zajímalo by mě nějaké vysvětlení... Neříkám, že mám nutně pravdu, tady ji ani nemůžu mít, protože neznám Jitku ani Karla.... proto posouvám celou věc do trochu obecnější roviny... mám jinou představu o fungování vztahu mezi mužem a ženou, možná jsem na určité věci přecitlivělá, nevím... V diskusi jsem zatím nenašla moc konstruktivních reakcí...

2 11
možnosti
Foto

Já asi napíšu o pár letech našeho manželství - a místo Karla budou všichni litovat mýho muže;-D

5 5
možnosti

Já žiju konvenčně, s jedním mužem, dvěma dětmi, žádné velké vzrůšo. Na Jitce je mi sympatické, že je takový živel, že není fňukna, že není na nikom závislá.  Víc nechápu ženy, které neumějí žít samy, musejí pořád někomu viset na krku a stěžují si, že partner je nanic, ale neodejdou, dokud se nehodí na krk někomu jinému. Takový model mě odpuzuje.

13 2
možnosti

Mě se hrdinka z vyprávění taky nelíbila.

8 1
možnosti

Vlasti, dnes bych to přece jen viděla jinak. Žen, které chtějí dítě a proto tomu "volání" podlehnou a pořídí si ho není zas tak málo. Touha mít potomka, to je něco, co cloumá světem a rozhodně bych si netroufla nihoho za ni soudit. Za co taky. Za odvahu? Za sílu? Za ne zcela konformní myšlení? Proč? Podle článku nesedí a neroní krokodýlí slzy nad problémy. Podle něj je (ač trošku netradičně - já bych v závěji prostě nespala) řeší. Malá má mámu i tátu, zjevně si nejdou po krku a ostatní věci vztahu (tj. kdo v něm má navrch) jsou dle mne jen a jenom jejich věc. Zjevně zvládnou i "každý chvilku tahat pilku", aspoň co se dcerky týká. Pro mne je tahle rovina docela v pohodě, to znám daleko, ale fakt daleko horší vztahy, dokonce i v "nerozpadlých" párech.

3 6
možnosti
Foto

No vždyť jo, ale já jsem spíš tradiční, no... Každopádně i tys musela řešit "lepší kariéru" a dala's přednost dětem... Já prostě nemám ráda, když se partner využije, když se to hodí a pak odkopne a dokonce ponižuje (stejně to s tebu nestálo za nic) atd... Naštěstí mám lepší kamarádky, na Jitce nevidím nic moc k obdivu ;-)

1 10
možnosti

Jak užjsem psala pod původním článkem - oba dva byli především sobci, ona o trochu větší než on...

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS