Diskuse

Maminky...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HBM

Takovou maminku mám!!! Dneska mi sice trochu vyhubovala, ale pak mi dala pusu a daly jsme si kafíčko a ... bylo nám krásně. Text i fotky mi celou tu naši společnou pouť připomněly:-)R^.

2 0
možnosti
ZA

Moc hezke :-) To jsem nevedela, ze umite, tak pekne fotit R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, fotit sice neumím, ale moc ráda bych uměla... Když jdeme na procházku a já si vezmu foťák, tak na mě všichni musejí čekat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Chybí mi tu ale fotka, která by tak nějak zcela jasně...symbolizovala to mateřství;-) Taková jakože Věstonická Venuše :-P

3 2
možnosti
Foto

;-) když já neumím ty vkládací nahotinkové fígle

2 2
možnosti
Foto

J87a64n69a 17M89a29j66o66v10á

11. 5. 2013 19:30

Uf, dostala jsi mne....

(dík)

2 1
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Neživím, nepřepínám, ale pořád něco řeším...

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy