Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím, jak to má paní Jirešová, co ale vím je to, že  mě do toho nic není. :-)

0 0
možnosti

J91a20n 31K16o52t73t56a64s

20. 3. 2014 20:41

Jirešová - trochu pokory a trochu rozumu namixovat ve správném poměru - a budeme Vás možná někdy považovat za snesitelnou.Rv

1 1
možnosti

Viděla jsem, jak I.Jirešová nechala natočit pro tv hysterickou scénu, jak se fyzicky přetahuje se svým manželem o dceru....Takže máte pravdu, pokora a rozum by měly zvítězit nad blbostí.

1 0
možnosti
Foto

KOLEGYNĚ VLASTI ;-), dejte JIREŠOVÉ šanci...praktikuje jogu a herectví je o emocích spolu s mládím...vy už jste mimo vším, tj pracuje spávným směrem na své karmě, říkají to vaše očka, dávám vám karmu, ale hlasovat nebudu,jo[>-]EU

0 0
možnosti
Foto

Herečku Ivanku Jirešovou mám moc ráda,hraje od začátku v Ordinaci v růžové zahradě,a já tento seriál mám moc ráda,myslím že je jak dobrá máma tak i dobrá herečka.moc ji fandím.

1 2
možnosti

F49i98l14i64p 72F47u95c76h51s

20. 3. 2014 18:32

Že Vy jste to dnes přehnala s pobytem na přímém slunci, paní Renato? :-)

F.F.

6 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Neživím, nepřepínám, ale pořád něco řeším...

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené blogy